Jaka powinna być reklama? Szalona? Oryginalna? A może szokująca? Wg nas przede wszystkim skuteczna i spójna z przekazem reklamowanej marki. Idąc tym tropem, gadżet firmowy może być prosty, normalny, ale ważne, by był przede wszystkim dobrze obrandowany. Przykładem takiego gadżetu może być linijka z lupą.
Zdarza Ci się, że grzebiesz i grzebiesz w szufladzie biurka i szukasz linijki, by podkreślić coś w tekście? Zawsze ten sam problem – gdzie ona się podziała!!
Spokojnie, nie tylko Ty masz takie przygody. Takie drobne gadżety mają to do siebie, że zawsze gdzieś giną, a później znajdują się w najmniej oczekiwanym momencie. Jednak gdy są potrzebne, to ich bezowocnie poszukujemy. Dlatego gadżetów biurowych nigdy dość!
Wybierz linijkę z lupą – przygotujemy ją w Twojej kolorystyce, umieścimy na niej Twoje logo, podpiszemy Twoim hasłem reklamowym. To praktyczny gadżet firmowy, który zawsze warto mieć pod ręką.