data dodania: 19-02-2021

GIFTBOX- MIKROŚWIAT GADŻETÓW REKLAMOWYCH

W tym niepozornym reklamowym  tekście spróbujemy zastanowić się nad:

  • dlaczego życie jest jak pudełko czekoladek  i dlaczego mimo wszystko to najlepszy przykład wolności wyboru?
  • co łączy japońską zupę  Ramen z reklamowym giftboxem?
  • udowodnimy tezę, że wszystko może być giftboxem i dlaczego powinno to się stać naszą filozofią życiową …

Najpierw może o emocjach …

Każdy z nas chociaż raz obejrzał film Forrest Gump i dla każdego z nas wybór czekoladki z pudełka już nie był taki oczywisty. Słynna wypowiedź Forresta  „ Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiesz co ci się tafi” trafiła w nasze serca, a doznania związane z otwieraniem pudełka wskoczyły na wyższy poziom.  Zaglądanie do pudełka wiąże się z ekscytacją, w szczególności zaglądanie do GIFTBOXU. Najpierw zachwyt nad samym rodzajem opakowania, później ciekawość, co w takim pudełku może się znajdować. Czasami specjalnie opóźniamy sam moment otwarcia, żeby czar niepewności nie prysł zbyt wcześnie. Później już tylko radość z podarowanego prezentu, szczególnie gdy w środku znajduje się kilka przedmiotów tworzących ze sobą przydatną i spójną całość. To, z czego najpierw skorzystamy będzie wyłącznie naszym wyborem. 

A teraz konkret…

Japońska zupa Ramen, moim zdaniem,  najlepsza zupa na świecie cechuje się idealną kompozycją. I to właśnie ta idealna kompozycja łączy ją z GIFT BOXEM.  W Japonii istnieją restauracje,  gdzie sam możesz ją komponować od samego początku. Stoisz przed wielkim multimedialnym ekranem i wybierasz poszczególne elementy swojej zupy. Od bulionu, po makaron, kończąc na dodatkach i opakowaniu. To ty komponujesz, bo wiesz i czujesz ( a miało być o konkretach) co będzie dla ciebie lub dla innej osoby najlepsze.  Tworzysz swoją idealną zupę Ramen i tak samo jest z giftboxem.

Na giftbox składa się:

– ZAWARTOŚĆ

Najpierw ustalamy cel,  przeznaczenie a także charakter takiego giftboxu. Może być dla klienta, partnera biznesowego, czy pracownika, żeby pokazać jak bardzo go doceniamy. Nasz box możemy skomponować z przekąsek (czekolada, bakalie, ciasteczka), kawy i herbaty, kosmetyków  (mydełka, kremy do rąk, balsamu do ust)  czy gadżetów biurowych ( długopis, pendrive, notatnik, kubek). Na wszystko może zostać nałożone logo, hasło reklamowe, słowo motywacyjne, idea, a wszystko skomponowane w twoich firmowych kolorach. Można tworzyć również nieoczywiste giftboxy, tu ogranicza nas tylko i bardzo często wyobraźnia, a nie budżet.

– OPAKOWANIE

Najlepiej sprawdzają się opakowania kartonowe, są piękne i w bardzo atrakcyjnych cenach. Możemy zrobić pudełko jednoczęściowe (otwierane, bądź wysuwane z boku) typu fasonowego lub dwuczęściowe z wieczkiem. W kształcie kwadratu, prostokąta, diamentu, serca, koszulki czy samochodu. Pudełka mogą być ekologiczne, kaszerowane, bardzo eleganckie z nadrukiem złotym lub z nadrukiem full kolor. Również bardzo popularne są pudełka z okienkiem.

– ZNAKOWANIE

Znakowanie możemy wykonać na poszczególnych produktach w pudełku, żeby tworzyły spójną całość lub na jednym elemencie lub wyłącznie na pudełku.

Przykładowe zestawy:

  • czekolada, bakalie w woreczku, kawa w kartonowej puszce, kubek z nadrukiem;
  • balsam do ciała słoiczku, świeczka, gąbka do kąpieli, płatki mydlane;
  • waciki wielokrotnego użytku, opaska na głowę, kosmetyczka, wszystko oznakowane metodą sublimacyjną na całej powierzchni;
  • kubek, notes, długopis, holder do telefonu;
  • koszulka, skarpetki z nadrukiem full kolor, etui na telefon;
  • komin z jonami srebra, chusteczki antybakteryjne, płyn antybakteryjny w buteleczce – breloku.

Jak widać, giftbox może mieć różne oblicze. To, jaką stworzymy kompozycje i z jakich elementów zależy wyłącznie od nas. Możemy stworzyć swój własny, piękny, użyteczny i smaczny mikroświat zamknięty w pudełku i w ten właśnie sposób powinniśmy kreować swoją rzeczywistość, a GADŻETY REKLAMOWE mogą być do tego idealnym narzędziem.

POZWÓL NAM SWORZYĆ SWÓJ IDEALNY GIFTBOX  – NIE ZWLEKAJ I NAPISZ DO NAS!